Subject: Elektriprojekti IL6016 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 14:43:54 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „IL6016 Suure-Jaani – Tääksi 15
kV fiidri rekonstrueerimine Põhja-Sakala vallas, Viljandimaal, II etapp“
(manuses kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid ning
ristmeväljade joonised  DWG ja PDF formaadis). Projekti algne kooskõlastus
nr.15-2/19/48611-4  06.01.2020 on aegunud.

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee kaitsevööndis:

Nr. 24112 Jaska - Võhma tee kaitsevööndis maakaabelliini rajamine
kilomeetrid 3,69 – 4,96

nr. 24231 Reegoldi – Kolgioja tee kaitsevööndis maakaabelliini rajamine
kilomeetrid 0,01 – 0,27

Projekteeritud ristumised riigiteega:

nr. 24112 Jaska-Võhma teega kinnise meetodil  km 4,82

nr. 24231 Reegoldi-Kolgioja teega kinnisel meetodil km 0,14

nr. 24113 Olustvere teega kinnisel meetodil km 0,03

IKÕ lepingud sõlmitud 2020.a.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.